دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ

هنوزم دوسش دارم

من که هنوزم دوسش دارم 

خخخخخخخخ 

خخخخیلی وقته هم ازش خبر ندارم 

):جدایی



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

هنوزم دوسش دارم

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ

من که هنوزم دوسش دارم 

خخخخخخخخ 

خخخخیلی وقته هم ازش خبر ندارم 

):جدایی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۹)

Posts like this make the inrnetet such a treasure trove
منم دوسش دارم از بچگی!ولی اون نمیدونه.... :(
خوف بوووود......موافقم
سلام خب فضولاباهمه کاردارن ولی شماهمه نیستی رفیق مجازی هستی درموردت باید فضولی باشه خخخخخخخخ
پاسخ:
):
بوی شکست عشقی میاد از این پست !
پاسخ:
هی دنیا 
وقتی کسی زندگیش مثل خودت باشه درکت میکنه و وقتی اونم مثل تو عذاب کشیده باشه من شما رو خیلی خوب درک میکنم و با هس و از ته قلبم مطالب زیباتونو میخونم حتما
پاسخ:
عجب اعتماد ب نفسی گرفتم ،من !!!!
منم هنوز دوسش دارم اما اون نمیدونه
پاسخ:
):
ممنون که اومدید
خیلی دوری و انتظار سخته
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۱ آقای دارستانی
اخییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">