دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

دیگه تصمیمو گرفتم

دیگه  تصمیمو 

گرفتم ..برو فقط برو



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

دیگه تصمیمو گرفتم

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

دیگه  تصمیمو 

گرفتم ..برو فقط برو

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۱۳)

وقتی خدا هست دیگه چرا دلتنگی میکنید؟
پاسخ:
مهدى چرا
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ maede jooooooooooooon
منم خیلی وقته خاکش کردم
لایک
هه
کجا برم؟؟؟؟من که جایی رو جزقلب تو ندارم
پاسخ:
با منی تو ؟؟؟
:(((((((((((((
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۵ آقای دارستانی
چالش کن زود
بعدا باز دوباره نامم کاربریتونو میزنم ببینم میشه
من دیگه باید برم
فعلا
من وقتی دلتنگ میشم کسی نیس باهاش صحبت کنم یه کاغذ و قلم میارم و مینویسم دلتنگی هامو و باخودم درد و دل میکنم
من فهمیدم مشکلم چیه
مشکله من اینه همه رو میتونم درک کنم ولی خودم رو نمیتونم
خاکش نکن باز شاید نظرت عوض شه :( :(
پاسخ:
هر چقد بخام سر به راه هم بشم این نمیزاره !!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۰ مجید مستانی
ن بذار باشه .....

خخخخخخ
پاسخ:
هر هر هر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">