دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

روز دوم مدرسه

اسمم مهدی هست ولی دوس دارم صدام بزنن "mehd"شاید عجیب باشه اما دیگه چی بگم
شاید "mehdok"هم بگن زیبا باشه ):
هنوز فراموشت ..بگذریم
بریم سراغ امروز صبح ما هم رفتیم سر کلاس معلما خوب بودن اما حرفای معلم زبانمون عجیب زیبا بود و خوب حرف میزد
درباره ی تنهایی هم حرفایی زد کلی حرف داشتم خواستم ب سکوتم پایان بدم اما حرفام رو واخوردم اما الان پشیمون شدم ):

جلسه بعدی خدا بخواد الم شنگه ب پا بکنم من


معلم فلسفه هم عالی و با دانش بودن

معلم دینی هم دوس داشتنی (:





نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

روز دوم مدرسه

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

اسمم مهدی هست ولی دوس دارم صدام بزنن "mehd"شاید عجیب باشه اما دیگه چی بگم
شاید "mehdok"هم بگن زیبا باشه ):
هنوز فراموشت ..بگذریم
بریم سراغ امروز صبح ما هم رفتیم سر کلاس معلما خوب بودن اما حرفای معلم زبانمون عجیب زیبا بود و خوب حرف میزد
درباره ی تنهایی هم حرفایی زد کلی حرف داشتم خواستم ب سکوتم پایان بدم اما حرفام رو واخوردم اما الان پشیمون شدم ):

جلسه بعدی خدا بخواد الم شنگه ب پا بکنم من


معلم فلسفه هم عالی و با دانش بودن

معلم دینی هم دوس داشتنی (:



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۹)

سیلام دادا اومتم
خوبی؟؟؟
چه خبر ؟؟؟؟امتحانات خوش میگذره؟؟؟
وای که دلم لک زده بود بیام باهات حرف بزنم
کجاییی؟
کی میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
پدر محبوبیت بسوزه 
مهد؟
پاسخ:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دیوانه

من انسانی بودم
انسانی عالیه
مخصوصا وقتی معلم ادبیات تخصصیت بلد نباشه تلفظ اوزان رو
یا معلم روان شناسیت یک روانی تمام عیار باشه که نتونه کتاب رو بخونه
یا اطلاعاتت از معلم تاریخت بیشتر باشه
یا اصلا معلم اقتصاد نداشته باشی
عالی تر میشه وقتی رتبه ی کنکورت بیاد ببینی چقدر استادا کمکت کردن که الان تونستی اینقدر خوب بشی
خلاصه این که انسانی مخصوصا دبیرستان ما عالی بود
منم همین امسال کنکور داده بودم
پاسخ:

قیافه تمام معلمامون جوکه 

سر زنگ معلم زبان اصن میریم والیبال 

من که امسال کنکور دارم 


داداشی برگشتی؟؟؟؟؟جل الخالق

راستی داداش رشتت چیه؟؟؟؟
پاسخ:
اره ابجی ،تجربی بودم رفتم انسانی
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۱ بز بز قندی
معلم زبانا همیشه عالین
پاسخ:
معلم زبان ما خیلی عالین(:
لایک......هه
پاسخ:
o.O
:)
پاسخ:
(:
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۷ محمد خردمند
این خوبه که معلمات خوبن
پاسخ:
اره والا محشرن
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۴ آقای دارستانی
یاد مدرسه بخیر
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">