دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

خدافظی):

سلام

خوبین !

دماغاتون چاقه !!

110روز دیگه تا کنکور مونده 

تمام استرس دارم 

دیگه شاید بهتون سر نزنم 

دلتنگم شدین نگاه عکسم کنیس 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مهدى فولادی



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

خدافظی):

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

سلام

خوبین !

دماغاتون چاقه !!

110روز دیگه تا کنکور مونده 

تمام استرس دارم 

دیگه شاید بهتون سر نزنم 

دلتنگم شدین نگاه عکسم کنیس 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مهدى فولادی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۱۱)

سلام! آیا از توییتر استفاده می کنید؟ من می خواهم از شما پیروی کنم اگر این درست باشد.
من کاملا از وبلاگ شما لذت بردم و منتظر به روز رسانی های جدید هستم.
سیلام داداشی کوجاااااااااییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیای یامثل من درگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشید
موفق باشی..
تو میتونی پسر...
:) این و هر وقت عرضه کاری رو نداشتم بهم میگفتن مثلا تاثیر گذار باشه...
البته شما که ایشالله موفق میشی..
سلام امیدوارم تو این مدت تمام سعی و تلاشتون رو بکنید و موفق بشید .اگرم خسته شدین یا کلافه به خودتون بگین .اگه الکی وقت تلف کنم پشیمون میشم.براتون دعا میکنم .ان شاالله موفق میشی.
سیلام داداشی چه عجب روی ماهتونم دیدیم خخخخخخ
سلام
دشمنتون شرمنده
امیدوارم یه جای خیلی خوب قبول شین
فقط یه جوری بخون که بعد جلسه کنکور نگی کاش بیشتر خونده بودم

+ یه استاد داریم فامیلیش فولادیه :)
براتون دعا میکنم

ایشالا قبول شی
راستی رشتتون چیه؟
اووووووووو
ماشالا چه فعالین
یه دفعه میترکونی


نه خبری نیست فعلا
سلام
قالب وبمو از همون جایی اوردم که شما اوردین:)

کنکور فکر میکنم 24 .25 تیر باشه 110 روز بیشتره
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۷ هــانــی خــانومـــ
خداحافظ موفق باشی :(
پاسخ:
):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">