دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

1مهر

1مهر شد و باز یه سرى خاطره در خاطرم تداعی میشه پارسال به اندازه کل عمرم خاطره داشتم از اون شهر دلگیر شهری که خوشترین روزهارو در اونجا سپری کردم شهری که الان برام شده بدترین و دلگیرترین شهر دنیا
شهری که به من فهموند به آنچه ناپایدار است دل نبند شهری که عشقمو ازم گرفت):
من یک قاصدکم که درمسیر باده ،باد هم منو به هرکجا میخاد میبره

دیگه حرفى ندارم


"خدا من این حالم و این روزا رو دوس ندارم "




نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

1مهر

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

1مهر شد و باز یه سرى خاطره در خاطرم تداعی میشه پارسال به اندازه کل عمرم خاطره داشتم از اون شهر دلگیر شهری که خوشترین روزهارو در اونجا سپری کردم شهری که الان برام شده بدترین و دلگیرترین شهر دنیا
شهری که به من فهموند به آنچه ناپایدار است دل نبند شهری که عشقمو ازم گرفت):
من یک قاصدکم که درمسیر باده ،باد هم منو به هرکجا میخاد میبره

دیگه حرفى ندارم


"خدا من این حالم و این روزا رو دوس ندارم "


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۳)

منم
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۹ بز بز قندی
:(((((((((((((((((((
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ fatemeh S.NAKHAEI
منم از پاییز زیاد خاطره دارم یادش بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">