دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

یکی کمکم کنه):

دوستان چرا یکی منو آروم نمیکنه

از همه دنیا دلم گرفته بی تو



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

یکی کمکم کنه):

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

دوستان چرا یکی منو آروم نمیکنه

از همه دنیا دلم گرفته بی تو

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۹)

تنها؟ بهتره به این چیزا فکر نکنید و سعی کنید زندگیتون از حالت یکنواختی در بیاد.مدرسه خیلی جای خوبی .چرا فکر میکنید بده .حالا که قرار وارد دانشگاه بشید بهتره روابط اجتماعیتون رو قوی کنید.حالا با این حرفا فکر نکنم اروم شده باشید .میدونید یه خنده الکی هم ادم غمگین رو شاد میکنه .شاید نتونید یه ادم شاد باشید اما تظاهر به شاد بودن که میتونید بکنید.بهتره این فکرای بی لهمیت رو از سرتون بریزید بیرون و به خدا نزدیک شین.
پاسخ:
با حرفات خودمو میسازم دوست عزیز(:
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۸ رزیتا زارع
بیا من ارومت میکنم
پاسخ:
بچها این چشه
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۷ maede jooooooooooooon
هه مگه کیه
ن
تو تنها نیستی
ما یک جمعیتیم که تنهاییم ...
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۵ مجید مستانی
بیخیال همه چی ...
اخی بهش فکر نکن خوب میشی تو این دنیا فقط تو نیستی که تنهایی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۱ آقای دارستانی
کمک چی
دیه هیچ کس هیچ کسو کمک نمیکنه

همه فقط به فکر خودشونن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">