دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

فردا

فردا پس از سه روز دوباره به مدرسه میروم مدرسه ای مثل هر سالم جدید که بین همکلاسیام غریب هستم


امسال برعکس پارسال که زود بابچها دوست شدم با دوستای امسالم احساس غریبی میکنم 
شایدم روابط عمومی من ضعیف باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

میخوام از دوستای گلم
دارستان ،هانی ،فاطی،الی و بقیتون که اسمتون یادم رفته تشکر کنم درگیرم شرمنده که کم ب وبتون سر میزنم



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

فردا

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

فردا پس از سه روز دوباره به مدرسه میروم مدرسه ای مثل هر سالم جدید که بین همکلاسیام غریب هستم


امسال برعکس پارسال که زود بابچها دوست شدم با دوستای امسالم احساس غریبی میکنم 
شایدم روابط عمومی من ضعیف باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

میخوام از دوستای گلم
دارستان ،هانی ،فاطی،الی و بقیتون که اسمتون یادم رفته تشکر کنم درگیرم شرمنده که کم ب وبتون سر میزنم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۱۱)

سلام خوشحال میشم به وب بنده هم بیایید
پاسخ:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عجب 


سلام... ممنون
مرسی از دعوت و حضورتون


+ شرمنده خیلـــــــــی دیر جواب دادم
کامنتتون رفته بود جز هرزنامه من ندیده بودم
الان که بخش هرزنامه رو جدا کردن متوجه شدم کامنت دادین
پاسخ:
):
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۵ دختر تنها
درک
آقای مهدی شما احتمالا ایمیل هاتونو چک نمیکنین ؟؟عایا ؟؟
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ4ماه نبودماآآآ
مرسی عزیز دشمنت شرمنده....موفق باشی
وای ازمدرسه جدید متنفرم منم پارسال اومدم تواین مدرسه زیاد خوب نبود اصن الانم که بهش فک میکنم دیوونه میشم ولی الان خداروشکرباهمشون دوس شدم حتی بامعاون ومعلم واینا یکم خوبه
پاسخ:

رابطم با معلما خوبه اما بچها باهاشون داغون 


با دوتاش که اصن حرف نمیزنم 


خواهش آقا شما راحت باشین ..
خواهش
موفق باشید
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ بز بز قندی
منم حس میکنم سال بعد که مدرسه مو عوض کنم نتونم دوست پیدا کنم
اه
تنهایی خیییییییییییلی گنده
پاسخ:
دست رو دلم نزار
۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۷:۱۵ آقای دارستانی
خواهش
این چه حرفیه هر وقت وقت داشتین بیا :)
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">