دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ

دلنوشته

سلام متشکرم که به وبم میاید و میخونید و نظر میذارید خواستم خودم رو بهتون معرفی کنم .. من اونیم که سایه هم نداشت.. من مهدی هستم ..مهدی فولادی از زندگی من 17بهار بیشتر نگذشته اما انگار بیش از 100بهار گذشته زندگی شادی ندارم فرد شادی نیستم این مطلب هایی هم که میزارم قبلش کلی باهاشون اشک ریختم و میریزم امسال کنکوری ام .. بچه بوشهرم امسالى که گذشت کازرون مدرسه میرفتم اما از رفتن به دانشگاه بیزارم اما استعدادشو دارم از پسر و دختراى هم سن و سال خودمم بیزارم از مردمای اون شهر هم بیزارم ،چون با یکی شون خاطره دارم


نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

دلنوشته

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ
سلام متشکرم که به وبم میاید و میخونید و نظر میذارید خواستم خودم رو بهتون معرفی کنم .. من اونیم که سایه هم نداشت.. من مهدی هستم ..مهدی فولادی از زندگی من 17بهار بیشتر نگذشته اما انگار بیش از 100بهار گذشته زندگی شادی ندارم فرد شادی نیستم این مطلب هایی هم که میزارم قبلش کلی باهاشون اشک ریختم و میریزم امسال کنکوری ام .. بچه بوشهرم امسالى که گذشت کازرون مدرسه میرفتم اما از رفتن به دانشگاه بیزارم اما استعدادشو دارم از پسر و دختراى هم سن و سال خودمم بیزارم از مردمای اون شهر هم بیزارم ،چون با یکی شون خاطره دارم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">