دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

چرا هیشکى صدامونمیشنوىد؟

اینجا کجاست !!! چرا هیچکی صدامو نمیشنوه ؟؟ ماااامان ؟ باباااا ؟ عشقم ؟؟ رفقا ؟؟؟ چرا جوابمو نمیدید ؟؟؟ هااان !!! اینا کین ؟؟؟ چرا انقدر بی رحم منو میشورن ؟؟ مااااماااان ؟؟؟ حولم چرا اینطوریه ؟؟ چرا همتون داد میزنید ؟؟ چرا گریه ؟؟؟ عشششقم ؟؟ چرااا گریه میکنی آخه ؟؟ داری دق میدی منو * مگه نگفتم طاقت گریتو ندارم* !! خدااایااا چرا من بی حرکتم ؟؟ چرا صدامو نمیشنون ؟؟ آهاااای رفقااا شما جواب بدید بگید که خوااابه . . ! وااااااای فهمیدم نکنه ، بالاخره به آرزوم رسیدم ! خدااایااااشکرت . . شکر . . عشقم واسه بدیام ببخش ، واسه هر لحظه لجبازیام ببخش ...واسه بی توجهیام ببخش رفقا واسه بی مرامیام ببخشید . . . مادر ، پدر ... حلالم کنید بچه بدی بودم ، تقصیر من نبود ، تقصیر این دنیای بی رحم بود ! به سلامتی اون روز ...


نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

چرا هیشکى صدامونمیشنوىد؟

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ
اینجا کجاست !!! چرا هیچکی صدامو نمیشنوه ؟؟ ماااامان ؟ باباااا ؟ عشقم ؟؟ رفقا ؟؟؟ چرا جوابمو نمیدید ؟؟؟ هااان !!! اینا کین ؟؟؟ چرا انقدر بی رحم منو میشورن ؟؟ مااااماااان ؟؟؟ حولم چرا اینطوریه ؟؟ چرا همتون داد میزنید ؟؟ چرا گریه ؟؟؟ عشششقم ؟؟ چرااا گریه میکنی آخه ؟؟ داری دق میدی منو * مگه نگفتم طاقت گریتو ندارم* !! خدااایااا چرا من بی حرکتم ؟؟ چرا صدامو نمیشنون ؟؟ آهاااای رفقااا شما جواب بدید بگید که خوااابه . . ! وااااااای فهمیدم نکنه ، بالاخره به آرزوم رسیدم ! خدااایااااشکرت . . شکر . . عشقم واسه بدیام ببخش ، واسه هر لحظه لجبازیام ببخش ...واسه بی توجهیام ببخش رفقا واسه بی مرامیام ببخشید . . . مادر ، پدر ... حلالم کنید بچه بدی بودم ، تقصیر من نبود ، تقصیر این دنیای بی رحم بود ! به سلامتی اون روز ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۲)

سلام قصد جسارت ندارم. امیدوارم از پیام اون روز ناراحت نشده باشی.
فقط می خواستم یک راه بهتر برات نشون بدم. (یاسین)
دل شکسته نزدیک ترین دل به خداست. التماس دعا.

با عرض سلام و خسته نباشید.

 

گروه ما در حال رتبه بندی رسانه های اینترنتی می باشد.چنانچه رسانه ای با سئو بالا می شناسید آن را به معرفی کنید.

در ضمن وبلاگ شما هم قابلیت ثبت در این رتبه ها دارد.

بعد از این کار شما برای بدست آوردن رتبه با یگر وبلاگ ها به رقابت می پردازید و ما به سه وبلاگ برتر در هفته یک بار جایزه خواهیم داد.منتظر حضور گرمتان هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">