دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

برو بچه جون ب سلامت

مَن ڪَســایے رو ✖دوست دارَم✖ ڪِہ . . . ☆خودِشونو تو زِندِگــــیم پُررَنگ میڪُنَن✔ ⇦⇦نَه ڪَسایے ڪِہ فِڪ میڪُنَن ڪَم رَنگ باشَن راه میُفتَم دُنبالشــــون!!!⇨


نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

برو بچه جون ب سلامت

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ
مَن ڪَســایے رو ✖دوست دارَم✖ ڪِہ . . . ☆خودِشونو تو زِندِگــــیم پُررَنگ میڪُنَن✔ ⇦⇦نَه ڪَسایے ڪِہ فِڪ میڪُنَن ڪَم رَنگ باشَن راه میُفتَم دُنبالشــــون!!!⇨
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۲)

تنهایـــــــــی
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی ...!
و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...
تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....
دیوانـــــه ، خودخــــواه ، بی_احساس ....
نمیــــفروشــــــــم تنهایی ام را...!!!
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
این روزها مـــــــن . . .
خدای_سکوت_شده_ام ؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشود . . .
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۲ علی قدیانی
منتظر نظرات سازنده شما هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">