دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

پشیمونم!!

شمارشو خیلی وقته 

حذف کردم 

دیگه کاریش ندارم ):

امروز

تو کتابم آدرس ایمیلشو دیدم !!!!

خواستم بهش ایمیل بزنم

یهو غرورم خر شد ایمیلو پاره کرد 

الان پشیمونم!!!!!!!



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

پشیمونم!!

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

شمارشو خیلی وقته 

حذف کردم 

دیگه کاریش ندارم ):

امروز

تو کتابم آدرس ایمیلشو دیدم !!!!

خواستم بهش ایمیل بزنم

یهو غرورم خر شد ایمیلو پاره کرد 

الان پشیمونم!!!!!!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۶)

گذشته ها گذشته .غصه خوردن فایده ای نداره .یا ولش نکنید .یا زندگیتون رو بکنید .البته اینو بگم که ادما خیلی وقتا عشق رو اشتباه میگیرن
پاسخ:

اشتباه بود فکر کنم !!


۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۲ رزیتا زارع
چرا
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۶ محمد خردمند
اینو راس میگه اگه خدا بخواد همه چی میشه ........... حتما حکمتی تو کاره
اشکال نداره ....خدا بزرگه اگه دوباره میخواییش به خدا توکل کن..
هه اولش فکر کردم دخترین!!!
پس شمام کنکوری هستین ... موفق باشین ...
بیخیال!
غصه نخور !

اگه خدا بخواد به هم میرسوندتون !

یاعلی...
پاسخ:
ن نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">