دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

رفقای بامرام !!!

تقدیم به رفیقام !!

رفاقت
��یه نفر ب دوستش زنگ زد گفت ۴۰۰هزارتومن احتیاج دارم داری بدی .
دوستش گفت شب بیا کافی شاپ بگیر شب شد
زنگ زد دید گوشیش دسترس نیست!
رفت کافی شاپ دید اونجاست.گفت اگه پول نداری میگفتی ندارم چرا گوشیتو خاموش کردی

.گفت خاموش نکردم فروختمش بیا اینم پولش بگیر✌!!



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

رفقای بامرام !!!

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

تقدیم به رفیقام !!

رفاقت
��یه نفر ب دوستش زنگ زد گفت ۴۰۰هزارتومن احتیاج دارم داری بدی .
دوستش گفت شب بیا کافی شاپ بگیر شب شد
زنگ زد دید گوشیش دسترس نیست!
رفت کافی شاپ دید اونجاست.گفت اگه پول نداری میگفتی ندارم چرا گوشیتو خاموش کردی

.گفت خاموش نکردم فروختمش بیا اینم پولش بگیر✌!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۱۰)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ رزیتا زارع
عالی بود ولی ب این محدثه خانم بگو ما ب هم میرسیم بهش بگو خیلی بی معرفته
پاسخ:
باوش 
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۸ محمد خردمند
کاش آدم یه همچین رفیقی داشته باشه......البته باید آدم خودشم خیلی رفیق باشه........
نه به هیچ وجه نداریم
چ با معرفت
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۷ محمد امین خبرخوش
لینک بکنیم هم رو؟؟
وبت عالی
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۷ محمد امین خبرخوش
سلام لینک بکنیم هم رو
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۶ آقای دارستانی
رفیق هم رفیق های قدیم
ای ول بابا....خعلییی قشنگ بود من عاشق همچین رفقایی هستم ....
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۶ خانومی مهربون
لایک
مگه داریم هنوز همچین رفقای بامرامی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">