دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ق.ظ

لالایی


لالایی احمد شاملو عشق من کودک بمان دنیا بزرگت میکند... بره باشی یا نباشی گرگ گرگت میکند... عشق من کودک بمان دنیا مداد رنگی است... بهترین نقاش باشی باز رنگت میکند... عشق من کودک بمان دنیا دلت را میزند... سخت بی رحم است میدانم که سنگت میکند.


نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

لالایی

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ق.ظ


لالایی احمد شاملو عشق من کودک بمان دنیا بزرگت میکند... بره باشی یا نباشی گرگ گرگت میکند... عشق من کودک بمان دنیا مداد رنگی است... بهترین نقاش باشی باز رنگت میکند... عشق من کودک بمان دنیا دلت را میزند... سخت بی رحم است میدانم که سنگت میکند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۱)

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۳ مهدی ابوفاطمه
داداش جان یک سری هم به من بزن
متشکرم
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">