دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ

من ..


❤مــن❤ اخـــم کردن تـــو رو به خنـــدیدن با کســی دیــگه عوض نمیکــنم… ❤مــن؛❤ روزای سخــت با تـــو رو با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم… ❤مــن؛❤ حـتی نداشــته هایــت را با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنــم… من،توروباهیچکس عوض نمیکنم!! همه این نوشتها مال قبل بود خیلی وقته دروغ ب احساسم دادم نمیخامت):


نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

من ..

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ


❤مــن❤ اخـــم کردن تـــو رو به خنـــدیدن با کســی دیــگه عوض نمیکــنم… ❤مــن؛❤ روزای سخــت با تـــو رو با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم… ❤مــن؛❤ حـتی نداشــته هایــت را با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنــم… من،توروباهیچکس عوض نمیکنم!! همه این نوشتها مال قبل بود خیلی وقته دروغ ب احساسم دادم نمیخامت):
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۲)

۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۳ محمدعلی صادقی کیا
سلام
درس رو به کجا رسوندی؟
پاسخ:
(:
توترکش کردی یااون توروشیطون ها؟؟

من فضول نیستم فقط گاهی وقتاغدد کنجکاویم بیش ازحد ترشح میکنه خخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">