دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

من و عقرب

سلام دوستای خوبم خوبید ؟؟؟؟؟؟ امیدوارم بلایی که دیروز سر من دراومده سر هیچکدومتون نیاد عقرب بدجور نیشم زد منم بردن بیمارستان و یه کارایه جالبی رخ داد که روم نمیشه بگم




نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

من و عقرب

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ
سلام دوستای خوبم خوبید ؟؟؟؟؟؟ امیدوارم بلایی که دیروز سر من دراومده سر هیچکدومتون نیاد عقرب بدجور نیشم زد منم بردن بیمارستان و یه کارایه جالبی رخ داد که روم نمیشه بگم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۴)

The ablitiy to think like that shows you're an expert
خدا سلامتی بده
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۵ فاطمـه بانـو
سلام عقـــرب ؟

واقعا ؟!؟

چه ترسنــاک !!!

:/ :( 

الان خوبی ؟!؟ 
پاسخ:
اوره خوبم هی
مگه چی شده که روت نمیده بگی؟؟؟
به من میگی؟؟؟
پاسخ:
قسمت بدی رو گاز زده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">