دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

خیلی سخته

سلام نتونستم بمونم پیام بدم "بای"رو فرستادمو رفتم یکم خلوت کردم خیلی بده احساسی باشی و با یه حرف تو خودت بشکنی و نتونی چیزی بگی خیلی سخته عاشق یکی بشی که به کمترین چیزی که فکر میکنه تویی خیلی سخته از خودش و دوستاش بگه تو نتونى جلو حسادتتو بگیری خیلی سخته دوسش داشته باشی با اینکه بدونی اون ماله تو نمیشه




نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

خیلی سخته

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ
سلام نتونستم بمونم پیام بدم "بای"رو فرستادمو رفتم یکم خلوت کردم خیلی بده احساسی باشی و با یه حرف تو خودت بشکنی و نتونی چیزی بگی خیلی سخته عاشق یکی بشی که به کمترین چیزی که فکر میکنه تویی خیلی سخته از خودش و دوستاش بگه تو نتونى جلو حسادتتو بگیری خیلی سخته دوسش داشته باشی با اینکه بدونی اون ماله تو نمیشه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۱۱)

سخت؟ غیرقابل تحمله
داشتم جدی میگفتم من همینجوریش ساعت 9بیدار میشم  فردا هم باید برم خونه ی دوستم تلافیه امروز که نرفتم
ناراحت نشو باشه
چیییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟
آغااصلا من حالم خوب نی میخوام برم بخوابم
الآن من قبول کنم چی میشه
کی گفته من زانوی غم بغل گرفتم 
کسی که به اندازه ی موهای سرش دوست داره به نظرت غم داره
نه 
من همه ی غمام وقتی یادم اومد که ت اون پست و اون کامنت رو گذاشتی 
ولی خوب مهم نی
الآن هم دارم  آهنگ گوش میدم 
ارزش ثانیه به ثانیه زندگیم بیشتر از اونیه که به خاطر یه چیز بی خود ناراحت شم
این غرورهم محصول ضربه ایه که خوردم
همه همینو میگن تو اولین کسی نیستی که بهم میگه فرق دارم 
همه ی پسرایی که دورو برمن میگن من با همه فرق دارم 
پسرا واسه من فرقی ندارن 
من اونقدر قدرت جاذبم بالاس 
که از فرمانده بسیج دانش آموزیمون بگیر تا هر کی که منو دیده توی یه نگاه جذبن 
ولی من آدم چشم چرون نمیخوام
اون پسره ی عوضی وقتی با مشت زد به کمرم  با خودش نگفت شاید از اون به بعد من از همه ی هم جنساش متنفر شم 
من از اون روز تا حالا همه ی تر و خشکا رو با هم سوزوندم 
نه سرم شلوغ نی
پس لابد منم وقتی اون پستتو دیدم قاه قاه  داشتم میخندیدم هاااااااا
دلم نمیخواد واسم دل بسوزونی  جامعه همینه کاریشم نمیشه کرد 
شما پسرا زورگویین و ما توسری خور غیر اینه؟؟
این ضعفه ما مردهاییه که دخترونه بزرگ شدیم. احساساتی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">