دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

مرد

 

مــرد اسـت دیـگـر ، غرورشـ آسـمان و دلشـ دریـاسـت


        تــو چـه مـیـدانی چـرا یـک مـــرد طبیعتا زودتـر از زنـش میمیرد


                          تـــو چه مـیـدانی کـه یـک مــرد چـون نـمـیتـواند گـریه کـنـد میمیرد



نوشته شده توسط Nasim dew
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

مرد

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

 

مــرد اسـت دیـگـر ، غرورشـ آسـمان و دلشـ دریـاسـت


        تــو چـه مـیـدانی چـرا یـک مـــرد طبیعتا زودتـر از زنـش میمیرد


                          تـــو چه مـیـدانی کـه یـک مــرد چـون نـمـیتـواند گـریه کـنـد میمیرد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
Nasim dew

نظرات  (۱۶)

تو یه پسری هیچ وقت نمیتونی خودتو بزاری جای من 
من همیشه مهمونی ها خانوادگی رو یا نمیرم یا اگه میرم سریع برمیگردم  چون مجردم شوهر های دختر عموهام یا دختر عمه و ... هر کاری میکنن که باهام حرف بزنن بعد میدونی چی شده الآن همه ی دختر عمو و عمه هام و دختر خاله هم دشمنم شدن 
البته بماند که یه پسره ی احمق واسه اینکه یکی از دخترا مخمو بزنه واسه ازدواج با هاش به دختره یه گوشی اپل داده بود
من که نگفتم میرم 
من هستم حالا حالا هااا
میگن مال بد بیخ ریش صاحبشه 
خخخخخ من هنو هستم 
:))))
واسه چی مگه بهت اجازه نمیدن با هم برید سفر؟؟
راستشو بخوای من از پسرا خیری ندیدم هیچ پسری به چشمم نمیاد حتی اون یوزار سیف شهرمون که کل دخترا عاشقشن ولی به چشم من نمیاد هرچند کارایی میکنه انگار که دوسم داره ولی من ازش خوشم نمیاد 
من هر وقت پسری رو دیدم یا بهم پیشنهاد دوستی داده یا اونقدر بهم نگاه میکنه که زیر نگاهش له میشم 
من اگه برنامه ای واسه ازدواجم ندارم دلیلش اینکه  اونه که اذیت میشه 
فک کردی نمیدونم چقدر برای یه مرد درد داره که یه مرد دیگه از زنش خوشش بیاد!!
پس نبودی ببینی وقتی نامزد دختر خالم خیلی روک به دختر خالم گف : اگه دختر خالتو (یعنی منو ) قبلا دیده بودم اول میرفتم خواستگاریه اون
با کدوم حرفام؟!!
هیچی مثه زندگی مجردی نی 
اونم با دوستام
ولی من دارم پزشکیمو که گرفتم با دوستام میرم جهان گردی 
اونم مجردی 
واقعیتش بابای من هم به پسر خونه میدن هم به دختر  بعد دانشگاه انتخاب با خودشه که می خواد ازدواج کنه یا نه
ولی خونه رو به خودش میدن تا راحت باشه
شاید گذاشتم کنار 
البته اگه مشاورم خبردارشه که من وبلاگ دارم منو تیکه تیکه میکنه 
آخه بیچاره خودش داره پزشکی میخونه 
یه جورایی واسش سخته ولی خوب به خودم سخت میگیرم که ازم راضی باشه 
ولی خوب هنوز کتا504 و 1100تموم نکردم
:-(((((

ولی من کلاس میرم دارم واسه المپیاد خودمو آماده میکنم
الآن که ریاضیه ولی بعدش باید برم شیمی 
هنوز که هنوزه از صب یه کلمه ریاضی تمرین نکردم
:-((((((
از چه لحاظ گفتی متاسفانه منم رکم مگه رک بودن متاسفانه داره؟؟
میخواستم ببینم تو میخونی واسه کنکور؟؟؟؟
تجربی ولی عاشقشم 
هرچند معماری واسم یه چیز دیگه بود ولی بابام گفتن اگه حتی توی دانشگاه موفق باشی تو کار نمیتونی چون بیشتر کسایی که باهاشون سرو کار داری مردن شاید اذیت شی یا نخان به حرفات گوش بدن واس همین رفتم تجربی
چه بد واس چی عوضش کردی؟؟؟

مهدی تو رشتت چیه؟؟؟
چشم
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۵ ماسال نیوز
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">