دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

دختری که قراره زن من بشه

دختری که قراره زن من بشه بدونه♡... من فرق دارم... تو جمع باید پیش من بشینی...! همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشیمه ، رانندمه ، سگمه ، از اینا نداریم ، تو فقط منو میشناسی.. تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده جلو چشمات تیکه پارش میکنم ، ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم... نمیخواد وقتی قرار داریم خودتو واسم بزک بوزک کنی،موقعی که انتخابت میکردم کور نبودم دیدم خوشگلی.. مسئولیت مالی زندگی به عهده منه ، شما کارتو واسه تفریح خودت برو پولشم ببر بریز تو جوب من پیگیری نمیکنم... گوشیت پسوورد داره ؟ هررررری به درد من نمیخوری... ما حریم شخصی نداریم ، من از همه چیت باخبرم... وقتی میگم با فلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی ، میری با همون دوستت منم فراموش میکنی... زنگ زدم گوشیت سایلنت بود نشنیدی ؟ خودتم سایلنت شو دیگه... ساپورت بپوشی عین بند کفش گره ت میرنم بهم... دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی.. سخته بامن بودن نه ؟ عوضش تو منطقه ی من آزادانه بچرخ خوشحال باش زندگی کن هیچ کفتاری سمتت نمیاد...




نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

دختری که قراره زن من بشه

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ
دختری که قراره زن من بشه بدونه♡... من فرق دارم... تو جمع باید پیش من بشینی...! همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشیمه ، رانندمه ، سگمه ، از اینا نداریم ، تو فقط منو میشناسی.. تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده جلو چشمات تیکه پارش میکنم ، ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم... نمیخواد وقتی قرار داریم خودتو واسم بزک بوزک کنی،موقعی که انتخابت میکردم کور نبودم دیدم خوشگلی.. مسئولیت مالی زندگی به عهده منه ، شما کارتو واسه تفریح خودت برو پولشم ببر بریز تو جوب من پیگیری نمیکنم... گوشیت پسوورد داره ؟ هررررری به درد من نمیخوری... ما حریم شخصی نداریم ، من از همه چیت باخبرم... وقتی میگم با فلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی ، میری با همون دوستت منم فراموش میکنی... زنگ زدم گوشیت سایلنت بود نشنیدی ؟ خودتم سایلنت شو دیگه... ساپورت بپوشی عین بند کفش گره ت میرنم بهم... دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی.. سخته بامن بودن نه ؟ عوضش تو منطقه ی من آزادانه بچرخ خوشحال باش زندگی کن هیچ کفتاری سمتت نمیاد...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۲)

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۸ محمدعلی صادقی کیا
بابا تو دیگه کی هستی..
جالب بود و البته واقعیت
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۱ ذره ی ناچیز
در کل
آفرین
خیلی خوب بود
یک مرد غیرتی اما با معرفت و عاشق...

یک نکته: خیلیها با این گفتار میرن جلو و به هدفشون نمیرسن و بعدا دچار مشکل میشن!
این محتوا و طرز تفکر شما رو با بیان دیگه هم میشه گفت، بیان دینی...
+ تجربه نوشت

الهی زنها حیای زینبی
و مردها غیرت ابالفضلی داشته باشند

موفق باشی برادر
یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">