دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ

کمی صبور باشیم

پسر زنگ زد به دوست دخترش گفت: دیگه تموم شد..!!! دختر: به همین زودی عوضی؟ میدونستم اینقدر پستی، واسه همین با 3 تا از دوستات بودم ...!!! پسر: ولـــــــــــــی... من امتحانامو گفتم.. :| دختر : ببخشید ، گوه خوردم ! پسر : --------


نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

کمی صبور باشیم

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ
پسر زنگ زد به دوست دخترش گفت: دیگه تموم شد..!!! دختر: به همین زودی عوضی؟ میدونستم اینقدر پستی، واسه همین با 3 تا از دوستات بودم ...!!! پسر: ولـــــــــــــی... من امتحانامو گفتم.. :| دختر : ببخشید ، گوه خوردم ! پسر : --------
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۳)

دختره الان تو کدوم قبرستون دفن شده؟؟؟
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۲ فرشاد اشتری
!!!
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۰ ذره ی ناچیز
صبر چیز خوبیه
خیلی خوب

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">