دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

مغرورم ؟تنهام؟

مغرورم؟؟؟؟عشششششششششقم میکشه.... . . تنهاااام؟؟؟؟ب خودم مرررربوطه!!!!! . . از بعضیااا متنفرم؟؟؟؟ خودشون خواااستن.... . . بعضیا رو فراموش کررردم؟؟؟حافظه ی خووووودمه...!!! . . لجباززززم؟؟؟آره چجوووووورمم¡¡¡¡¡ . . کینه ایم؟؟ ب شما هیییچ ررربطی نداااره!!! . . از من خوشششت نمیاااااااد؟؟؟مگه مجبورت کررردم¿¿¿ . . قراره مث تو باشششم؟؟نووووووووووووچ!¡!¡!¡! . . با من مشششکل داری؟؟؟؟؟؟خوب مشکل خووودته..... . . قابل تحمل نیستم؟؟؟؟اجباری ب تحملم نیییییسسسسسست¡¡¡¡¡ هررررررررررررررررررررری.....



نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

مغرورم ؟تنهام؟

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

مغرورم؟؟؟؟عشششششششششقم میکشه.... . . تنهاااام؟؟؟؟ب خودم مرررربوطه!!!!! . . از بعضیااا متنفرم؟؟؟؟ خودشون خواااستن.... . . بعضیا رو فراموش کررردم؟؟؟حافظه ی خووووودمه...!!! . . لجباززززم؟؟؟آره چجوووووورمم¡¡¡¡¡ . . کینه ایم؟؟ ب شما هیییچ ررربطی نداااره!!! . . از من خوشششت نمیاااااااد؟؟؟مگه مجبورت کررردم¿¿¿ . . قراره مث تو باشششم؟؟نووووووووووووچ!¡!¡!¡! . . با من مشششکل داری؟؟؟؟؟؟خوب مشکل خووودته..... . . قابل تحمل نیستم؟؟؟؟اجباری ب تحملم نیییییسسسسسست¡¡¡¡¡ هررررررررررررررررررررری.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۷
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۱)

وقتــــی ناراحتــــم !!

× هیشکـــی نمیفهــــــمه !! ×

خب آخه هیشکــــــی ..

قــد ِ من نمیخـــنــــــده ! ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">