دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"
پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

دوستت دارم

چـــه جملـــه ے عجیبیستـــ" دوستتـــ دارم''' هــرکــس میگـــویـــد عــاشــق تــرمیشـــود وهــرکـــس میشنـــود بےتفـــاوتــ تــر. . .


نوشته شده توسط ოeɦdifσσσ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دل نوشته ای از دستاى سرد

"مرنجان دلم را که این مرغ وحشی از بامی ک پرید مشکل نشیند"

آخرین مطالب

دوستت دارم

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ
چـــه جملـــه ے عجیبیستـــ" دوستتـــ دارم''' هــرکــس میگـــویـــد عــاشــق تــرمیشـــود وهــرکـــس میشنـــود بےتفـــاوتــ تــر. . .
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۵
ოeɦdifσσσ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">